wtorek, 29 grudnia 2015

Promocje -40% w Naturze


Hej!

Dzisiaj, całkiem przypadkiem, zaszłam do drogerii Natura. Byłam ciekawa czy są jakieś nowości. Okazało się, że na kosmetyki do makijażu, większości marek, jest promocja -40%. Wiedząc, że zbliża się okres sylwestrowy, postanowiłam uzupełnić mój kuferek o parę nowych produktów.



 

Na pierwszy ogień poszła szafa marki Wet n Wild. Znałam tą firmę jedynie z youtube, więc byłam mile zaskoczona, że ich szafa znajduje się w Naturze.

Zainteresowałam się przede wszystkim cieniami. Zdecydowałam się na dwie potrójne paletki.

   

















Pierwsza paletka to Silent Treament (E335).
Cienie są dość dobrze napigmentowane i  nie schodzą tak łatwo pod wodą. Mają one swój podział. Idąc od góry: pod łuk brwiowy, na załamanie powieki oraz na całą powiekę.




















Druga paletka to kolor E380B- Walking on Eggshells. Zawiera bardzo delikatne i naturalne kolory. Zdjęcie po prawej stronie niestety nie oddaje rzeczywistego koloru, głownie najjaśniejszego cienia.



Kolejne produkty to brokat w żelu firmy Wet n Wild oraz pojedynczy cień marki Pierre Rene.
                                                                

















Brokat z Wet n Wild zakupiłam w kolorze E3552 - Groupie, natomiast cień Pierre Rene ma numer 144 - secret violet. Fioletowy odcień jest bardzo napigmentowany i intensywny. Mam wrażenie, że ma nieco kremową konsystencję, przez co bardzo ładnie się rozprowadza.
Brokat natomiast, raczej nie nadaję się do nakładania na powiekę bez kolorowej bazy. Nada się idealnie jako akcent kończący makijaż oczu :)      

















Ostatnie dwa produkty to pewnie wszystkim znany matowy, brązujący puder z Kobo o numerze 311 - Nubian Desert oraz kredka do stylizacji brwi z Wet n Wild.
Puder jest świetny, idealny do konturowania. Co do kredki, zobaczyłam ją przypadkowo, myśląc, że jest to zwyczajna biała kredka. Z tego co zdążyłam wypróbować ją na sobie, mogę stwierdzić, że jest to bardzo fajny, tani produkt, który idealnie wygładzi i usztywni nasze brwi, by trzymały się w miejscu przez cały czas.





Promocja w Naturze trwa do 31.12, więc myślę, że warto się przejść i zainteresować się świetnymi promocjami. :)
Mam nadzieję, że już niedługo wstawię makijaż, zrobiony tymi kosmetykami.

Pozdrawiam, Wiola                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz