niedziela, 27 grudnia 2015

Cudowna pielęgnacja dłoni - Mary Kay "Satin hands"

Witam wszystkich z powrotem na moim blogu :)

Nie wiem czemu tak bardzo go zaniedbałam. Mogę wymieniać różne przyczyny, jednak będą one tylko głupimi wymówkami, które nic nie zmienią.

Niedawno podjęłam współpracę z marką Mary Kay i póki co jestem Niezależna Konsultantką w tej firmie. Zakupiłam zestaw startowy, który umożliwia mi bycie w gronie wspaniałych ludzi, którzy dążą do celu.

W tym poście chciałabym przybliżyć Wam jeden, a właściwie trzy kultowe produkty, które oczarowały mnie od pierwszego wypróbowania :)

Jest to zestaw do tak zwanych "Satynowych dłoni".


Składa się on tak jak wspomniałam z 3 produktów:
- krok 1: Krem Zmiękczający Skórę
- krok 2: Peeling Myjący do Rąk
- krok 3: Regenerujący Krem do Rąk


Krok 1
Naszą pielęgnację zaczynamy od nałożenia kremu zmiękczającego. Ma on za zadanie zatrzymać wilgoć w naszej skórze, zmniejszyć jej pękanie i dobrze nawilżyć przesuszone dłonie. Jego konsystencja jest bardzo gęsta, ponieważ zawiera wazelinę, olej mineralny, uwodornione glicerydy oleju sojowego oraz wosk pszczeli. Warto również dodać, że jest bezzapachowy.


     
Krok 2

Kolejny etap to zaaplikowanie, na poprzednio nałożony krem zmiękczający, peelingu myjącego. Jego małe drobinki powodują mechaniczne ścieranie naszej zrogowaciałej warstwy naskórka. Jego zadaniem jest wygładzenie i oczyszczenie naszej skóry. Produkt zawiera w sobie olej z Jojoby, ma piękny, brzoskwiniowy zapach, a nasze dłonie po użyciu tego produktu są świeże i pełne miękkości. To wtedy po spłukaniu tego peelingu odczuwamy pierwszy efekt satynowych dłoni. :)


   
Krok 3 

Ostatni etap to zaaplikowanie regenerującego kremu, który zapewni nam długotrwałe nawilżenie i jeszcze większe uczucie miękkości. Krem zawiera glicerynę, która odpowiada za nawilżenie oraz witaminę E wraz z allantoiną, które chronią nasze dłonie przed wolnymi rodnikami. Produkt również ma brzoskwiniowy zapach.

Podsumowując. Dzięki tym produktom, zrozumiałam jak ważna jest pielęgnacja naszych dłoni i jak przyjemna ona może być. Uczucie komfortu i miękkości naszych dłoni po tym zabiegu jest nieziemskie! Gwarantuję, że każda z Was by się zakochała :)
Teraz zwykły krem do rąk nie ma szans przy tym zestawie, gorąco go polecam !

A Wy, miałyście już przyjemność stosować te produkty ? :)

Dobranoc, Wiola :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz